söndag 23 augusti 2009

Soliga söndag....

Tagit ett låååångt bad med min underbara dotter.att ha barn är underbart...det bästa som hänt mig i livet.Hon är så cool min tjej och hon har humor gott folk, riktig mammahumor så vi blir nog ganska lika när hon växer upp.
Alltid glad min unge och gråter typ...Aldrig...och gör hon det är det något hon vill som att sova äta eller bara ha kramar och mys.Min älskling, min skatt på jorden gud vad jag älskar dig!Mammas trollunge!
Nu ska vi snart äta lunch och sen åka till stan och strosa lite.Kankse äta en glass? Det är ju trots allt lite sommar ännu!Söndagsmys helt enkelt!
Jag känner mig upprymd, ni vet den där känslan man får ibland när så lite gör en så lycklig...ett pirr i kroppen liksom, SÅ känner jag!Jag blir så av goda dofter vackra bölommor och av kärlek.Varm inombords!

Nej nu ska jag sminka mig lite och göra oss iordning.

Önskar er en angenäm söndag med allt vad det innebär....

Ciao!

1 kommentar:

  1. jag är så glad att du mår bra systeryster.Massa pussar till er

    SvaraRadera