tisdag 25 augusti 2009

Det är en framtid på G

Jag är så trött, så trött så jag nästan svimmar faktiskt :).Har varit en superdag med glädje och jag har fått massor gjort!Storhandlat , varit påett mysigt fik med en god vän och på kvällen blev det hämtpizza (en evighet sen jag åt pizza) och till det drack vi ett glas vin, mums!

Det är något stort på G, något som kan avgöra min framtid faktiskt.Herregud säger jag bara om det går som jag vill.....och det kommer det göra!Jag är starkarae än nånsin och jag vet vad jag vill och ska se till att det blir så!
Alla ni därute som söker män med pengar , status eller yrken som ni kan flanera med.Lägg ner det snälla!Det slutar med att ni ligger i soffan , blir servade och till slut lämnade....ja så tragisk är sanningen.Klarar ni er själva och är självständig så finns det SÅ mycket möjligheter.Att vara beroende av en annan människa kan inte vara roligt!Go girls.Mannen ni har kommer att se dig ännu mer när du är självständig....Du blir intressant helt enkelt.Det mina vänner lovar jag!

Så nu kliver jag upp på toppen på berget med risk för att ramla ner, men hörni den risken tar jag så gärna för då har jag iallafall försökt nå mina mål....Because im worth it!

2 kommentarer:

  1. Helluu Ska du starta eget? Fik? Kramiz Anna

    SvaraRadera
  2. Haiiii.Kan inte skriva om det öppet just nu.men jag ska berätta såfort jag vet ännu mera :)Hålla alla tassar!!!Pöss

    SvaraRadera