lördag 22 augusti 2009

Hårfärg ?

Jamen alltså vet ni hur gott det var idag...jag njöt av varje tugga ska jag säga, Mumma!Alltså av surströmmingen....hahaha...som om ni inte fattade det...well...gott var det!!!!
Har varit i lekparken och gungat idag med lillan och så var vi och fikade på ett grymt konditori.Jag tog en blåbärsbakelse och en vanillalatte.Nova fick en chokladboll och festis och de andra åt bakelse.Mysigt!!!
I veckan ska jag handla massa mat för det är tomt hemma i frysen och kylen.Jag tycker det är roligt att handla mat...hahah är kanske en av få som gillar det men jag tycker det känns så lyxigt när man fyller upp kyl och frys.Ja..det tycker jag!
Ska också färga håret till veckan och nu är ju dåfrågan...svart som jag brukar eller ska jag gå till frissan och blondera (platinaaskblond)...hmmm ja vi får se där hur jag gör....tror det blir svart efetrsom jag fått höra att jag passar så bra i det.Imorgon ska jag iallafall klippa topparna eller en längre bit.Alltid nyttigt att låta någon klippa igenom håret för då växer det ju så mycket snabbare. :).
Nej nu ska vi krubba räkmacka här, hemmagjorde mumsiga sådana....Fan det verkar inte som jag gör annat än äter, hahahhahahahha! Jaja jag kan lätt göra det utan samvete...

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar